5 trin, der giver en god start på dit marketing automation projekt
Trin 1: Projektplanen
- der sikrer, at I kommer i gang på en god måde og med større chance for succes.
Trin 2: Systemet
- der ikke vælter dit budget eller gør dig fuldstændig handlingslammet.
Trin 3: Flowet
- der er ligetil at sætte op og samtidigt giver mening for din modtager.
Trin 4: Den kreative ide
- der overrasker positivt og ikke føles som noget en robot har sendt.
Trin 5: Det ekstra sæt hænder
- der sikrer, at dit marketing automation projekt ikke stopper ved første flow.
Vi er et konsulenthus specialiseret i marketing automation løsninger. Det er vores opgave at kombinere avanceret teknologi med kreativ kommunikation, så vores kunder kan mærke, at deres salg stiger. Vi arbejder “systemuafhængigt” forstået på den måde, at vi ikke har lagt os fast på ét marketing automation system. Til gengæld har vi opbygget et marketing automation framework, som kan implementeres i et hvilket som helst marketing automation system - og som er nøglen til at få succes med det.